Merhaba Zafer bey,

E-ticaret sitemizden ilk defa kredi kartıyla ödeme almak için girişimde bulunmak istiyoruz. Vergi mükellefiyiz.

Payu da olduğu gibi komisyonlar dışında standart bir ücreti var mı başlangıç, yıllık vs.

Bunun gibi aklıma takılan sorular var. Detaylı bir pm atabilirseniz sevinirim.