2 Eylül akşamı satın aldık lisans bugün ayın 7'si başımıza gelmeyen kalmadı hiçbir şekilde bizi taktıkları yok satışlarar başlayamadık markamız zedelendi kendileriyle ilgili şikayet konusuda açıcam zaten konuyu *kesinlikle* baltalamıyorum bizzat satın aldım denedim pişmanım.