Arkadaşlar ilk mesajda yazdığım sorun halen devam ediyor 4 ay olmasına rağmen halen WMT'de "Sitenize bağlantılar" Kısmı veri yok hatası veriyor. Acaba daha beklemem lazımmı yoksa eksik yaptığım bişeylermi var acaba bilen bi arkadaşım yardımcı olabilirmi?