NobranSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bant felan aldım, yok arkadaş, sinir stress 3 saat sonra tavan yapıyor.

sonra dedim ki ; yanına bitki çayı alalım, gene olmadı.

en son bir damacana suyu yanıma aldım

baktım olmuyor pes ettim.

bu tavsiyenzi dikkate alıp deneyeceğim. sigara içmekten nefret ediyorum, ama yine de içiyorum. İnşAllah bende bırakırım. Sigara almaktan, bulundurmaktan usandım.

zaman ayırıp bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Rica ederim umarım biraz teşvik etmiş olurum ve umarım bırakmana vesile olmuş olurum. Şunu net söylemeliyim ki ilacı kendi rızam ile almadım yani isteye isteye almadım anneme söylemişler oda al al al diyince aldım. Bant falan bilmem denemedim ama bu ilaçta yaşadığım sıgarayı unutturuyor olmasıydı yani canım istemiyor, aklıma gelmiyor. İlacın en büyük etkisi buydu canım çekmiyor ve aklıma gelmiyor zorlayan tek şey ise alışkanlıklar mesala yemekten sonra fena canım çekiyordu. Çok çay içen birisiyim ki hala öyleyim günde 2 demlik içtiğim oluyor o dönem çay doldurdun mu acayip canım çekiyordu. Alkol ile acayıp canım çekiyordu falan zorlandığım kısım bunlar oldu. Birde sürekli elin cebine gidiyor Uygulamalar var telefona kurabileceğin sıgaraya son falan oda motive ediyordu açıyordum bakıyordum x saat x dakika olmuş falan ulen diyorsun x gün olmuş içmemişşin hadi dayan falan oda bir motive kaynağı oluyordu bana