Konu
Arkadaşlar Öneriniz Var mı ?
05-09-2017, 19:27:50
#2
agumba
Hocam çalıştığım firmanın sahibi de vakit geçirmek ve paylaşımlar yapmak adına başladı. Bazı çalışmaları bence cidden çok profesyonelce. Kullandığı program da imovie.
İstersen biraz incele.
İyi çalışmalar.