Hocam çalıştığım firmanın sahibi de vakit geçirmek ve paylaşımlar yapmak adına başladı. Bazı çalışmaları bence cidden çok profesyonelce. Kullandığı program da imovie.
İstersen biraz incele.

İyi çalışmalar.