Merhaba arkadaşlar
Kredi kartı ile bitstamptam bitcoin alıyorum ancak %8 gibi komisyon ödemek durumunda kalıyorum bitstampa bankadan para gönderen arkadaşlar varsa tecrübelerini aktarabilirler mi.
aktarım ücretleri nedir