fena çakıldı deyince 2.5-3k$ lara düştü sandım aklım çıktı
4200 de şu anda..
4k dan aşağıya düşmediği sürece sorun yok.
bu dalgalanma oldum olası oluyor zaten.
tahminim en geç 15 inden sonra 4600-4700 seviyelerine geri çıkacaktır