OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hatalısınız.en çok wikipedia ya giriliyorsa, o zaman 1. sırada bulunan siteler tib yediğinde niye en çok onlara girilmiyor da 301 atmak zorunda kalıyorlar düşündün mü hiç ? senin sitelerin hiç tib yedimi de bilmiş gibi yazıyorsun ?

böyle cahilce yazacaklar boşuna konuyu kirletmesinler rica ediyorum.
Alternatif çok çünkü. Adam p.rno izleyecekse veya karı arıyorsa 1. sıradaki siteye mecbur değil. Altında zaten 100'lerce alternatif var.

Veya şöyle düşünün bir şey araştıran insan açar vpn'i rahat rahat girer vikiye.
Sizin sitenize giren insan zaten cahildir. Onun da vpn'le dns'le işi olmaz.