Bence o kadar abartılacak bir durum değil. Kız aldatmamış bişey yapmamış. Belliki varlıklı bir hayat istiyor. Bunuda sana açıkca söylemiş. Senle devam edip arabası olan biriyle daha takılsaydı dahamı iyi olurdu. Bence doğru olanı yapmış. Sadece gönül bağı yetmiyor bazen. Kültürel, ekonomik gibi uyuşmalarda gerekli. Genç kız sonuçta erkeklere göre daha özentili ve masraflı bir hayatları var. Sen 3 pantolon 5 tişört ile seneyi çıkarabilirsin ama bayanlarda öyle değil maalesef.