Ülkemizde herkesin korna, selektör yapma hakkı vardır ama kimsenin ona selektör, korna ile ikaz yapma hakkı yoktur.

Bu durum da o yüzden olmuş. Eğer arabada eşiniz değil de bir iki arkadaşınız olsa idi emin olun peşinize dahi takılamazdı. O sebeple filmli cam istiyorum arabada her zaman. Bu magandalar tam kestiremiyor içeriyi camlar karanlık olduğu zaman.