Bu yüzden araç kamerası kullanıyorum.
Ve kural ihlali yapan gavatlarla bir güzel hatasını anlatıyorum tabiki benim suçum yok veya yol benim gibi lafları hep duyuyorum ama son kelimem araçta kamera var zamanımda var polisi arayayım gelsinler kararı onlar versinler ne dersin deyince direk kaçıyorlar

Uyarın her zaman hata yapanı korkmayın havlayan köpek inanın ısırmaz