Bu yüzden ruhsatlı silahım var.Benim yanım da eşim varken bana bunu yapacak adamın beynini dağıtır zerre vicdan azabı duymam.Ben eşimin yanında bana yapılan böyle bir muameleyi eşimin gözünde bu duruma düşmeyi kaldıramam.Tanrı şahit mermi manyağı yapardım.
Siz içerdeyken eşinize kim bakacak, kim koruyacak? Bu tip adamlar için ölüm pek dert değil, o gider dert çekmez de siz ailenizden ayrı kalır, huzurunuzdan olursunuz yıllarca, bir anlık erkeklik için kesinlikle değmez. Unutulur gider böyle şeyler, sineye çekmek lazım biraz, hukuki yollarla tabi ki hak aranmalı ama.