OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hatalısınız.en çok wikipedia ya giriliyorsa, o zaman 1. sırada bulunan siteler tib yediğinde niye en çok onlara girilmiyor da 301 atmak zorunda kalıyorlar düşündün mü hiç ? senin sitelerin hiç tib yedimi de bilmiş gibi yazıyorsun ?

böyle cahilce yazacaklar boşuna konuyu kirletmesinler rica ediyorum.
Allaha sukur kirli isler yapmadigim icin hic tib mip sip le isim olmadi, olmazda, size kolay 301 ler