nedeni çok basit; bizim sitelerimiz tib den engel yediğin de sitelerimizi sıralamadan düşürür ama 3 aydır engelli olan wikipedia arama sonuçlarında hala 1. sıradadır.

bizim sitelerimizi düşürdüğü gibi neden kendi ülkesinden menşeili bir siteyi arama sonuçlarından düşürmüyor ?,sonuçta bu siteye türkiyeden girmek isteyenler ulaşamıyor. reklamsız çalışıyor olmasına rağmen her yıl milyonlarca dolar bağış topluyor site üzerinden.yani her türlü parasını kazanıyor.

ayıp, emeklerimize yazık.bizler 301 atmak zorundamıyız.

ona tölerans gösteriyorsan webmasterlara da aynı töleransı göstermelisin.