Neden illa bazı arkadaşlar yer ve mekan vurgusu yapma gereği duyuyor anlam veremiyorum.Hayat da en nefret ettiğim şey bir hata varsa yada suç varsa meslek ile şehir vurgusu yapılmasıdır."Polis rüşvet aldı, İmam tecavüz etti, İzmir'de alkol parası verdiler, Konya'da fuhuş operasyonu" gibi haberler mide mi bulandırıyor.Suç ve hata önemli meslek ile şehir önemli değil arkadaşlar.
Ben Türk'üm ve İzmir'liyim 15 yıldır çeşitli internet sitelerinde sizlerin arasında yer alıyorum.Tanrı göstermesin bir gün bir üye benden şikayetçi olmak isterse "Türk ve İzmir'li Mercan'dan şikayetçiyim" diye mi konu açacak.
Bizi parça parça bölenler o sizden bu bizden diye ayıranlar bunun hesabını Tanrı'nın huzurunda nasıl verecekler.