yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TEOG 1 veya TEOG 2'yi atlatana kadar vermiş olduğum hizmetlere ve müşterilerime elveda demek zorundayım. İlerleyen tarihlerde görüşmek üzere [emoji112]
Sınavında başarılar kardeşim.
Kardeşim bu sene girdi.
Sana önerim kendini asla sıkma
Düzenli ve programlı çalış.
Yapacağın ve planladığın işi asla ve asla erteleme.
Yarın yaparım deme.
Zamanında yaptığın sürece başarıya ulaşacaksın.
Allah yardımcın olsun.