Video tamamen göründüğü gibiyse şöyle bir önerme olabilir
İçki için para istenmesi normalin dışında az rastlanan bir durum olduğu için daha fazla ilgi ve ona bağlı olarak bağış çekmiş
Karnımız aç ise olayında ise artık ne yazikki ülkede o kadar çok bu işi yardımdan ziyade meslek haline getirmiş kişiler olduğu için ve haberlere bile çıktıkları için daha az bir bağış gelmiş
Bunun yanında ülkede içki isteyene para veriliyor aç olana verilmiyor diye bir olayın söz konusu olduğuna inanmıyorum.Bu ülkenin insanları bana göre dünyadaki en yardımsever toplumlarda ilk 5 e girer.