Şimdi yazacak çok şey var ama konu kilitlenir. Ama bu dünyada aç ise karnın boş, içki alacaksan kafan hoş!
Bu durum yalnızca ülkemiz için geçerli değil, çok haklısınız: "Bu dünyada aç ise karnın boş, içki alacaksan kafan hoş!"
Toplumun algılarında mı bir sorun var yoksa algılamamak işlerine mi geliyor anlam veremiyorum.
@TahsinCetinkaya; üstadın dediği gibi bu video şahsım içinde üzerine nezaket çerçevesinde yorum yapabileceğim bir video değil ne yazık ki ama kesinlikle sosyologlar tarafından incelenmesi gereken bir video olmuş.
İnceleyen Sosyologların da aynı kafada olacağını düşünüyorum.