merhaba,
bizim de tekstil ürünü göndermek gibi bir düşüncemiz var.
ortalama 1 kg. lık paket.
hangi firmayı önerirsiniz?
Japonyaya 67 KG erzak göndermiştim PTT ile 280 TL tutmuştu .
Güzelce kargoldıktan sonra verin PTT ye gitsin.
Evet ptt bu konuda en ucuz olanı en uzak yere bile 1kg fazlasını 15 civarı gönderim yapabiliyorsunuz.