hissizadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba,

bizim de tekstil ürünü göndermek gibi bir düşüncemiz var.
ortalama 1 kg. lık paket.

hangi firmayı önerirsiniz?
SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Japonyaya 67 KG erzak göndermiştim PTT ile 280 TL tutmuştu .
Güzelce kargoldıktan sonra verin PTT ye gitsin.

Evet ptt bu konuda en ucuz olanı en uzak yere bile 1kg fazlasını 15 € civarı gönderim yapabiliyorsunuz.