Tamamen kendinizle alakalı bir problem şuana kadar çalıştığım hiç bir firma ile problem yaşamadım şu sözü hiç duymadınız sanırım ? "ucuz etin yahnisi pek olur" diye boşuna dememişler.Fiyatlandırmalar ise tabi ki de Türkiye'nin kötü ekonomisi ile alakalı bir durum.Gönül isterdi ki daha yüksek paketler, sunucular daha ucuza satılsın ben inanıyorum ki işinin ehli olan Türk firmalarının kar marşı bile çok yüksek değildir, Türkiye'nin iyi firmalarıyla çalışın paranızı ülke içerisinde tutun ekonomimize belki %0,00001 ' de olsa katkıda bulunmuş olursunuz.Ne yazık ki insanımız ucuza kaçan, aceleci ve sabırsız.En korkutan müşteriler ise hiç bir şey bilmeyenler değil, çok şey bildiğini sanıp hiç bir şey bilmeyenlerdir...Sektör ve pazarın gelişememesinin sebebi de bu tarz müşterilerden de kaynaklanmaktadır.