neiçin kullanılma amacıyla yapıldığını biliyorum yalnız kullanılan rippleın sileneceğini hiç duymadım şimdi sen söyledikten sonra baktım doğruymuş . 2018 biraz erken gibi .banklar arası konsorsiyum sağlanmadan kullanımını göremeyeyiz gibime geliyor
Ben burada yanlış bilgilendirme yapmak istemem kimseye bende yoğun ilgi ve araştırma ile edindiğim bilgileri yazıyorum buraya sizde gördünüz mantıksız dediğiniz imha olayının doğru olduğunu
2018 sadece bir başlangıç fakat 2018'de ripple geleceği daha iyi yorumlanabilir bu sebepten ötürü şuan hiç ilerde şu kadar olur bu kadar olur diyip insanların kafasını karıştırmak istemem