Konu
Youtube Yeni Arayüzü Beğendinizmi
01-09-2017, 18:07:24
#15
ViperSting
Benim çözünürlüğümle mi alakalı bilmiyorum (1366x768) ama menü ile videolar arasında çok boşluk var.
http://prntscr.com/gfuy6l
Onun dışında beğendim ben, özellikle koyu tema harika olmuş.