herhangibir call center olarak işe başlarsan 1 ayın sonunda home agent yaparlar seni zaten. ofislerde cok fazla ses oldugundan işi 1 aya kaparsan home agent teklif ettiginde hiçbir şekilde cevirmezler seni diye düşünüyorum.