Selamlar,

ETH almayı planlıyorum. Fakat bu piyasada hiçbir bilgim yok. Cüzdan falan diyorlar ne yapmam gerekli tam olarak bilemiyorum ?

Ne yapmam gerekli ? Nereden hesap açmalıyım ? 50-100 dolar alıp bekletmeyi planlıyorum. Cüzdan dedikleri şey nedir ?

Bu sorularımı cevaplayabilecek veya bu konularda yazılmış bir yazıyı tavsiye edebilecek varsa çok memnun olurum.

İyi sabahlar