2 tane 1 cpu litespeed lisansım var .. 2011 de almıştım.
500 dolara ikisini verebilirim.

Ayrıca: Kiralık isteyen olursa ayda 35 TL ye verebilirim.
Boş boş duracağına faydalanmak isteyen verse PM atabilir.
2 tane lisanstır.