ben seed felan herhangi birşey yok şuan pc de :/ kurdum ama program açılıo felan Cüzdanımın şifresi var ayarladım... İçerisinde henüz coin olmadığından hayati bir durum sözkonusu değil sanırım, tekrar kurarım olmadı?
Anladım, Webmoneydeki gibi sanırım WMZ dolar için WME euro için vb.
Hocam kurarken size Seed diye kelimelerden oluşan bir kod veriyor.
Life check pasta car jewish ... ... ... diye. Eğer bu ifadeyi saklamadıysanız, cüzdanın kontrolü sizde değildir.
Ayrıca WMZ, WME gibi bir durumda yok.