Selamlar.
Bende bir iki kelam yazayım ve konuyu özetleyeyim.
5 adet domainim var ve hepsi de bireysel sitelerim. İnsanlar girsin girmesin farketmez. Ben gireyim yeterli.
Yaklaşık 4 yıldır yorum yapanlardan birinin firmasından hosting alıyorum ve gecenin 4'ünde rahatlıkla personele ulaşabiliyorum. Ayrıca en önemlisi "acaba sitem açık mı?" sorusunu kendime sormuyorum.
İşinin ehli firmalarla iş yaparsanız, hiçbir şeyin ucuzuna kaçmazsanız (istisnalar hariç) sorunsuz bir hizmet alırsınız. En azından ben öyle yapıyorum.
Teşekkürler.