Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain düşmüşse 16 yaşından devam etmez. İhaledeki domainleri almanız gerekiyor düşmemesi için.
ihaledeki derken anlamadım hocam, expired ve deleted domains var ihale nerde ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:26:22 -->-> Daha önceki mesaj 04:09:46 --

Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain düşmüşse 16 yaşından devam etmez. İhaledeki domainleri almanız gerekiyor düşmemesi için.
ve önerdiğiniz bir site varmıdır ?