Bende açabilirim k.adlarını pm atarsanız kuralım hemen
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:02:09 -->-> Daha önceki mesaj 20:40:34 --
Konu sahibi aktif olmadığı için ben açtım hemen dog.tagram dm atarsanız eklerim
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi