uzun yıllar directadmin ardından cpanel kullandım. Şu an 4 sunucumda plesk, 1 tanesinde Cpanel kullanıyorum.

Önceden pleskten nefret eden biri olarak şu an Plesk i kesinlikle tercih ederim, çok daha kolay bir arayüzü var. Fonksiyon olarak tabi birbirlerine artıları ve eksileri var fakat genel olarak Plesk iyidir. O eski iğrenç pleskden eser kalmadı, Plesk 12.5 ve Onyx mükemmel diyebilirim