Merhabalar,

@AdonisBG ve @osdem66 bu işi yapan kişiler olaraktan şunu demek istiyoruz yanlış anladıysam düzeltebilirseniz beni.

Şimdi sana sistem yapılacak XML + Modül + Tema felan filan bunlar sorun değil ücreti ayarlanır. Bide bayine yapılacak artık 10-20 temalı XML tamam bunda da sorun yok.

Ama sen bizim bayin için yaptığımız sistemi bayilerine size hediye ediyorum demek için hepsine dağıttığında bizim 10-20 temalı sisteme dağıttığın her sistem için ayrı ücret hesaplamamız gerekiyor. O yüzden arkadaşların dediği gibi 10-15.000TL ücretlere ok dersen burda Osdem de Adoniste yardımcı olacaktır.

Ha ben o kadar ücret veremem diyorsan da sistemin kopyalarak başkalarına hediyem size sadece sizden komisyon alacam demen için bu işi sürekli yapan arkadaşlar yapmaz.

Hocam teklifleri değerlendirirken Şikayetim Var konusunu şikayet açmak zorunda bırakmayacak şekilde tekliflerinizi değerlendirin, çok müşteri de oldu dolandırıldık daha uygun fiyat verdi yaptırdık para gitti sistem gelmedi diyen oldu.