Amerikada yandex cok az kullanılıyor. Bazı duyumlarıma göre gmail den amerikada yandex e mail gitmiyormuş. Bu konuda çok endişeliyim. Sizin görüşünüz?
maillerin ulasmayacagina acikcasi pek ihtimal vermiyorum hocam, sorunsuz kullanacaginizi tahmin ediyorum.