paylasimli hostinglerde zaman zaman mail sorunu yasayabilirsiniz.
domain uzantiniz ile yandex mail altyapisini kullanmanizi tavsiye ederim, mx kayitlarini cpanelden yaptiktan sonra kurum.yandex.com.tr uzerinden mail adreslerinizi olusturup denemenizde fayda var.
Amerikada yandex cok az kullanılıyor. Bazı duyumlarıma göre gmail den amerikada yandex e mail gitmiyormuş. Bu konuda çok endişeliyim. Sizin görüşünüz?