Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç tatmin edici olmadı kendi açımdan söylemek gerekirse.
kesinlikle çok vasat 1 maçtı 3.round'dan sonra mc gregor yenilmişti zaten.

mercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O paraları bana versinler sabaha kadar dinlenip dinlenip ikisi birlikte beni dövsünler.

Keşke maç ülkemiz de daha insanı bir saat de yayınlansaydı.Tekrarını izledim ama kazananı bilince izlemek tat vermiyor.
Amerikadaki saate göre malesef ayarlanmış. Nba bile izleyemiyoruz bu yüzden.