Daryl_Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam eft / havale ücreti alınmıyor, ücretsiz.
3 yıldır cepteteb kullanıyorum (özellikle kampanyalardan) çok memnunum. Hesap işletim ücreti, eft, havale hepsi ücretsiz.
Yatırım içinde fena sayılmaz vadeli hesap %13 faiz veriyor.
Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden ilk 50k üye kampanyasi vardi. Onlara masraf yok kart aidatı yok. Şimdi başvuru yapanlara bu imkanlar yok sanırım.
DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cepteteb ve Kuveyt Türk kullanın dağıtın işlem hareketlerinizi. Yarın başınız ağrımasın.
https://www.cepteteb.com.tr/urun-hizmet-ucretleri

Bu bölüm kafamı karıştırdı anlamadım vallahi.

Kuveyt Türk önerir misiniz peki hizmetleri nasıl?