Yok hocam eft / havale ücreti alınmıyor, ücretsiz.
3 yıldır cepteteb kullanıyorum (özellikle kampanyalardan) çok memnunum. Hesap işletim ücreti, eft, havale hepsi ücretsiz.
Yatırım içinde fena sayılmaz vadeli hesap %13 faiz veriyor.
Eskiden ilk 50k üye kampanyasi vardi. Onlara masraf yok kart aidatı yok. Şimdi başvuru yapanlara bu imkanlar yok sanırım.
Cepteteb ve Kuveyt Türk kullanın dağıtın işlem hareketlerinizi. Yarın başınız ağrımasın.
https://www.cepteteb.com.tr/urun-hizmet-ucretleri
Bu bölüm kafamı karıştırdı anlamadım vallahi.
Kuveyt Türk önerir misiniz peki hizmetleri nasıl?