benim ilk yazdığımda da github kopyaladım deyip şimdi de destekliyoruz dediniz
burda da alakanız yok gibi göstermişsiniz
amacım baltalamak değil, yeni olan arkadaşların daha sonra ön yargıyla yaklaşmamaları için, saygılar.
Problem değil dilediğiniz gibi yazar düşünebilirsiniz.