Merhabalar hocam, yaklaşık 7 aydır mi 5s 32gb kullanıyorum. Daha önceden iphone kullanan birisi olarak pişman olmadım. Foto kalitesi olsun işlemcisi olsun kat kat bu fiyata bu performans paha biçilemez. Örneğin 850 sayfalık kitabı tek tek sayfalarının fotosunu cekip camscanner ile pdf yaptım. Açıkcası yapamaz diye düşünmüştüm. Ama inanılmaz bir şekilde kısa sürede yaptı. Ve taramış gibi oldu. Ebook a çevirdim. Artık sürekli 850 sayfalık kitabı taşımıyorum

heran yanımda