Merhaba arkadaşlar,

Yazı ekleme / düzenleme alanında ( aşağıdaki görseldeki alana ) her yazı için sabit durabilecek bir "Taslak Olarak Kaydet" butonu eklemek istiyorum. Bunu nasıl sağlarım? Bastığımda o yazıyı taslak olarak kayıt edecek ( yayımlanmış olsa da incelemede olsa da )

"Düzenle > Taslak > Tamam > TASLAK KAYDET" yani 4 hamle yerine Direkt butona basarak TASLAK olarak kayıt edilmesini sağlamak istiyorum.