Ben yeni domaine 3. gününde almıştım hocam. Kriterler hep formalite şans olacak.
işte ben bazen görüyorum arkadaşlar satıyor bu mantığı ve işlem sırasını tam yapınca alınabilir diye açtım başlığı..
İngilizce içerikli sitem var ama google politikalarıyla uyumlu değil diyor.
Yazdıklarınızın hepsini ben de yaptım malesef onay vermiyor 😒
ÖM olarak adresi iletir isen bakıp yardımcı olmaya çalışırım.
Yarı türkçe yarı ingilizce 1 tane makale olan sitede başvuru yaptım. Başvurudan 2 gün sonra hosting'den dolayı site kapalıyken onay verdiler. 1 gün sonra siteyi açtım tekrar reklamları yerleştirdim. 3 sene oldu halen kullanıyorum. Adsense almak istiyorsanız blogger hesabı açın xml yükleyin(saçma sapan bir sürü xml bulabilirsiniz ) sitede 4-5 gün ara ara içerik ekleyin başvuru yapın %90 ihtimalle kabul edecekler aldığınız kodları diğer sitenize ekleyin.
bizim ülke gibi ne yaptığı belli olmuyor demek ki
Önemli olan almak değil, aldıktan sonra hit+para kazanmak
++++ işte bu çok önemli..