Sesli güldüm.
Kayserililik var mı azcık. Uzaktan akraba. Büyük büyük baba falan
Yok hocam ne kayserisi Adanalıyık, Allahın adamıyık kebap yer şalgam içerik güneşe ateş ederik halis muhlis Adanalıyık
bu yoruma bu imza helal olsun
hocam paraya önem vermem paraya önem verenlerlerden de nefret ederim, zaten paraya önem versem 20

iş mi yaparım