telefon paketinin içindeki ne mi olacak?
tabii ki hıyar!
Yok sanmıyorum, o kadar basit olamaz. Telefon kutusunu açtıktan sonra, eğer hıyar görürsem, adam güzelce dayak yer sokaktan çıkana kadar, parayı da geri alırım.
Ya gerçekten "kampanya var" ya da bunların taktiği başka. 60 TL vermeyi kabul edince, "Bunların evin de para vardır" mantığıyla sprey vb. mi sıkacaktı ne yapacaktı anlamadım gitti.
Yoksa her türlü kaarlı iş, 60 tl veririm, telefonu alırım ne olacak.