Bunun Türkiye'den gelen bir yenilik olmasını ne çok isterdim. Bir treni ne güzel yakalamıştık, ama yine kafasızlığımıza doymayalım, kaçırıyoruz.
2013'te dünyanın ikinci Bitcoin ATM'sinin açıldığı ülke bizdik. BDDK, 2013'te yaptığı Bitcoin bildirisi ile, (her ne kadar konuya oldukça temkinli yaklaşsa da) kripto paraların resmi bir devlet otoritesi tarafından ciddiye alındığı ilk ülkelerden biri olmamızı sağlamıştı.
O zamanlar Çin ve Rusya, kafasızlıklarından ve olayı anlayamamış olmalarından, Bitcoin'e yasak koymanın peşindelerdi. Şimdi ne güzel, Çin Bitcoin madenciliğinin anavatanı olmuş durumda, Rusya ise açıktan Ethereum'u destekliyor. Biz ise yerimizde saymaya devam ediyoruz.
Estonya'yı tebrik ederim, akıllı insanların ülkesiymiş.