Merhabalar,
Blogger sitemin teması adsense de 0,34% tıklama oranına sahip. 50k hite çerez parası alıyorum. Tbmlerde zaten bildiğiniz gibi, hiç tadım tuzum yok.
Rica etsem bana iyi yerleşim çalışması yapılmış bir blogspot teması önerirmisiniz. Ücretli - ücretsiz fark etmez