neye göre bu sıralama yapılmış bunu anlamak istiyorum aslında. neden sıradan renk renk gitmemişki bunu ilk yapan mantığı nedir ben bu güne kadar hiç standarda göre yapmadım. gerçi şirketlere falan iş yapmadım bireysel hep. ama aklıma takıldı işte.