Daha önce bende bu soru ile çok fazla cebelleştim

Bende oyun oynayan biriyim. Aynı zamanda yeri geliyor grafik ile de uğraşıyorum video işi ile de uğraşıyorum. Hatrı sayılır bir Asus bilgisayarım vardı n550 serisi bilen bilir. Bu bilgisayarı satıp macbook aldım.


İnanın 2x performansım arttı. Kendi performansım. Mac performansından bahsetmiyorum. Kullanım kolaylığı akışkanlığı windows işletim sisteminin saçma sapan triplerinden kurtulmak gibi oldukça fazla artısı var. Dediğiniz gibi iPhone kullanıyorsanız bu da artık işin tuzu biberi oluyor.

Diyeceğim o ki bundan sonra bilgisayar alırsam yine MacBook tercih ederim.

Bu arada evet oyun oynuyorum. Problem de yaşamadım. Oynadığınız oyuna bağlı