Benim bahsettiğim durum Türkiye'de geçerli bir durum.
Ayfon kullanan kişiler zengin olarak düşünülüyor.
Bunu dışarda rastgele birkaç kişiye sorsanız benim dediğim noktaya varırlar.
Ben bundan bahsediyorum.
Bende aynı şekil sizin yanlış verdiğiniz bilgileri düzeltme gereği duydum.
İyi Günler...