aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beklediğim bir açıklama olmuş. Düşüncelerimi daha düzgün bir biçimde ifade etmişsiniz.
Ben hiçbir zaman android fakir, iPhone zengin ürünüdür demedim. Aradaki farkları göstermeye çalışmıştım ve arkadaşın yanlış verdiği bilgileri gidermeye çalıştım.
Teşekkürler yorum için
Benim bahsettiğim durum Türkiye'de geçerli bir durum.
Ayfon kullanan kişiler zengin olarak düşünülüyor.
Bunu dışarda rastgele birkaç kişiye sorsanız benim dediğim noktaya varırlar.
Ben bundan bahsediyorum.

Bende aynı şekil sizin yanlış verdiğiniz bilgileri düzeltme gereği duydum.

İyi Günler...