Konya'da seveni olmayan şahsiyetlerden zaten. Feysbukumda 500 konyalıdan 1 kişi görmedim daha olumlu yorum yapan. Sağcısıda sevmezdi, solcusuda. Torpille kalabildiğini düşünüyorum o koltukta.