Göztepe ve Beşiktaş taraftarlarına terörist dersin, herkesi kendin gibi bilirsin. İzmir marşını, şehrin ve taraftarının okumaması ile övünürsün ki İzmir marşı bir KURTULUŞ MARŞIDIR, sonra da FETÖ TERÖR ÖRGÜTÜ ÜYESİ olmakla suçlanırsın.

Belki şu köşede ufak tefek bi ADALET kalmıştır.