Dün akşam Konyasporlu olarak Gençlerbirliği maçını 3-0'lık galibiyeti ile Mutlu ve huzulu bir şekilde hem galibiyetin hemde oyunun verdiği rahatlıkla kafamı yastığa koymamla uyumam bir oldu ( elbette hava serindi )
Sabah bir baktım Twitter'da Konyaspor Başkan'ı Ahmet Şan tt olmuş halende öyle.
Fetö/Pdy kapsamında bylock kullandığı gerekçesiyle ifade verdiği ve serbest bırakıldığı söyleniyor.
Bu saatler itibariyle de istifa ettiği yönünde haberler var. Konya ve Konyaspor'u eleştirmeden bu konu Hakkı'nda neler düşünüyorsunuz.